torsdag 12 mars 2009

Soligt och kallt....

Detta är min arbetsplats - nej det är inget metalsjukhus??!!

Kom till sist iväg. Ville bara sitta kvar vid mitt scrapbord (ja- jag scrappar på morgonen INNAN jobbet). Det är en ny LO som fångar mig... Det är ju min sista jobbedag denna veckan så jag fixa ihop den imorgon.

Igår efter jobbet tog jag vovvarna och åkte ner till havet! Det var en helt fantastiskt vacker eftermiddag så det blev en rejäl runda. Alice och Olivia tränade på var sitt håll. Jag lyder det råd jag fick av Carin i förra veckan - att vila från träning till min kropp har fått hämta sig ordentligt!

Ha en finfin torsdag!



3 kommentarer:

Catta sa...

visst ser det ut som ett fängelse, men va kul vi har innanför!!!!!
Kram Catta

Bodil sa...

Vad kan det vara för något spännande du håller på med??? Min förkylning - nu är jag så less på den. Ringde läkarstationen i morse och fick tid i eftermiddag. Jag har nämligen ingen mjälte och därmed otroligt mycket sämre immunförsvar. Hoppas jag kan få någon hjälp.
Fick ställa in min massage idag. Nu vill jag bli pigg igen - skall ju ha kurs söndag och måndag. Auktion på lördag och i nästa vecka åker jag till Stockholm och mitt lilla barnbarn.
Jobba på med dig!!

Kram

Anonym sa...

Hej svejs! Vi har jobbat bra idag, tycker Matilda. Efter vi jobbat var ute och gick en sväng. 0ch sedan spelade vi spel. Kebabgryta och ris till middag, det var inte så gott tyckte Matilda.

Ha det bra! Matilda och Susse