fredag 20 mars 2009

Min första stora kärlek

Min Nalle. Jag fick honom av min mammas väninna "tant Gunnel" när jag var precis ny...Han är alltså född 1960...Nalle finns fortfarande med mig, han sitter nu vid Tildas säng!

Galet härliga blommor från Prima Marketing..De är fästa med pärlemorbrads från YouDo. Stickles "platinum" längs med kanten på fotot.

Fint papper eller hur? Det kommer från Prima Marketing, serien "My Mommy and me". Jag har skurit med skalpell längs med vissa konturer i papperet och stuckit in fotot under så att mönstret på papperet ligger "på" fotot...(gick det där att förstå??)

Dessutom använde jag:

CS från Bazzil
Glossy Accents (3D lack)
Bokstäver i chipboard färglagda med ProMarker och lackade...
En tjusig nål med RÖTT huvud
Tyll från Bazzil
Brads från Reprint
Distress Ink pad walnut stain som chalk och för att sota ner journalingetiketten.
Doodlat med ZIG Millenium 0.05

Så gott som ALLT finns hos MiMa's

Ha en fin fredagkväll!

Mija

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men guud vilken gullig LO!
Ha en mysig fredagskväll du också!

Hälsn Sandra

Anonym sa...

Hej svejs,
nyss hemkomna från ett härligt läger på RBU-torpet. Började med att äta mellanmål utomhus på fredagen, så schööönt i solen!
Sen var vi i gympasalen, Matilda sträckte ut sig på en madrass och kollade tidningar. Efter det var det tacobuffé och sen singstar ända till klockan tio på kvällen.
Matilda sov sött i samma rum som Madda. Lördagsfm gick till städ och sen korvgrillning i trädgården. Sen var det skönt att åka hem tyckte Tilda. Lyssnat på musik i bussen, Mattafix, mckt bra!
Jenna & Matilda